
Digitalna revolucija u Zagrebu: stigao je The Socialized Clubbok

Ovih dana je u pomalo tajnovitoj atmosferi održano je predstavljanje aplikacije The Socialized Club, inovativne digitalne aplikacije, autorice Nives Brkan, stručnjakinje za digitalni marketing. Aplikacija mijenja pravila igre u digitalnom marketingu, spajajući influencere i poslovne korisnike bez klasičnih financijskih transakcija. Događanje je održano u intrigantnom prostoru, za ovu prigodu nazvanim Secret place, lokaciji koja još skriva svoju buduću priču. Među brojnim uzvanicima koji su svojim dolaskom podržali lansiranje platforme našla su se neka od najzvučnijih imena često prisutnih na društvenim mrežama, kako privatno tako i poslovno.
Prisutnost poznatih lica kao što su Jelena Perić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ismail Hadžić, Martina Filić, Ivan Šarić, Martina Vuletić, Marko Milun, Lucija Lugomer, Pave Elez, Ivana Mišković, Lara Vukušić, Mia Miškulin, Petra Meštrić, Nika Pavičić, jasno je pokazala da se oko aplikacije već stvara moćna digitalna zajednica.
Na lansiranju aplikacije The Socialized Club svi prisutni dali su podršku humanitarnoj akciji za obnovu trošne kuće u kojoj žive baka i djed i odgajaju četvero unučadi. Bruno Lerotić i njegov tim nastoje prikupiti 60.000 eura u roku od 30-ak dana, jer bez obnove kuće djeca će biti izdvojena iz obitelji. Ova akcija pokazuje kako digitalna zajednica može postati prava snaga solidarnosti, jer svi mogu pomoći dijeljenjem informacija ili donacijama.


Jednostavna priprema, bogat okus: Tri neodoljive ljetne salate sa svježim krastavcima

Suptilan luksuz za svaki dan - haljine u neodoljivoj maslac žutoj nijansi
