
Selena Gomez predstavila novo rumenilo u šest nijansi

Pjevačica Selena Gomez (31) u subotu je u New Yorku proslavila lansiranje "soft pinch" rumenila u prahu, svog brenda Rare Beauty. Istaknuto rumenilo dolazi u šest nijansi, a na eventu su ga uzvanici mogli isprobati prije nego što stigne na police, piše Daily Mail.
Pjevačica je mamila pozornost u ružičastom kompletu koji se sastojao od haljine sa svijetlim cvjetnim uzorkom i baby ružičastog kaputa preko ramena, a kosu je stilizirala na zanimljiv način, u duhu 60-ih. Prošlog tjedna je Selena objavila TikTok u kojem je svojim obožavateljima pokazala najnovije rumenilo. Njegova cijena iznosi 26 dolaram a trenutno se prodaje samo u Sephora trgovinama.
Rare Beauty je hvaljen zbog proizvoda "umjerene cijene i dobre kvalitete". Selena je također uspjela iskoristiti trendove šminkanja na svojim društvenim mrežama i postići da njezini proizvodi postanu viralni.
Rare Beauty zagovara brigu o mentalnom zdravlju
Bivša djevojka Justina Biebera u svoj je brend uključila i vrijedan društveni cilj - zagovaranje brige o mentalnom zdravlju, budući da se i sama s time dugo bori s ovim problemima. Popularni brend je u tu svrhu obećao prikupiti 100 milijuna dolara. Selena je Rare Beauty osnovala 2019. godine, te ga proširila na brojne zemlje, a brend je trenutno na putu da utrostruči prošlogodišnju prodaju.


Jednostavna priprema, bogat okus: Tri neodoljive ljetne salate sa svježim krastavcima

Suptilan luksuz za svaki dan - haljine u neodoljivoj maslac žutoj nijansi
