
403 Forbidden
Znaš li koji su najbolje ocijenjeni dizajnerski parfemi?

Povijesno gledano, parfemi su imali poprilično drugačiju svrhu no što je imaju danas. Nekoć ih se koristilo kako bi se prikrio neugodan tjelesni miris osoba, a danas ih pak stavljamo na kožu ne bismo li najbolje kombinirali naš miris s onim iz bočice. I dok se na tržištu mogu pronaći brojne mirisne kompozicije s potpisima pjevačica, glumica i manekenki, ali i kreacije mnogih slavnih i luksuznih beauty i modnih brendova, neki od svjetskih parfema s pravom uživaju veću popularnost od drugih.
Kvalitetni, opojni i dugotrajni, najslavniji parfemi svijeta dolaze s potpisima 6 vrlo uglednih modnih kuća, a mi smo ih sve za tebe izdvojile u nastavku. Pronađi njihovu kratku povijest, opis nastanka i sastav, te se odluči za onaj koji želiš u svojoj kolekciji. Tko zna, možda neke već imaš, a neke tek trebaš isprobati? Kako god bilo, s ovim mirisnim rapsodijama u staklenim bočicama jednostavno nema greške - tisuće i tisuće ljudi tijekom godina su ih ocijenili besprijekornima, pa nema razloga da se i tebi ne svide, a možda neke od njih već i posjeduješ.
Burberry for Women - 217 kuna
Burberry for Women se ubraja u tradicionalne parfeme britanske modne kuće Burberry. Poput muške verzije, toaletne vode Burberry for Men, predstavlja britansku ljubav prema tradiciji i nezamjenjivom šarmu Londona. Parfem je lansiran 1995. Parfemska voda otvara se neodoljivo sočnom mješavinom kruške, breskve, marelice, zelene jabuke i crnog ribiza, na koju se nadovezuju note zavodljivog jasmina, mahovine i egzotične sandalovine. Cijela kompozicija stoji na slatkoj i toploj bazi od vanilije, mošusa i drva cedra, koji mirisu daju dubinu i profinjenu zavodljivost.
Chanel N°5 - 663 kune
Parfem s velikim P. Legenda među parfemima. Flakon pun luksuza. To je parfemska voda Chanel N°5, najpoznatiji miris svih vremena, kojeg je obožavala i slavna Marilyn Monroe. Žensku parfemsku vodu Chanel N°5 lansirala je 1921. modna dizajnerica Gabrielle „Coco” Chanel. Gabrielle je žarko željela parfem u kojem će se odražavati njezine uspomene na djetinjstvo u francuskom Aubazineu. To je uspjelo kemičaru Ernestu Beauxu, koji je odmah kreirao nekoliko različitih uzoraka. Gabrielle se najviše svidio 5. po redu i tako je nastao naziv ovog kultnog parfema. Prvih 100 flakona je poklonjeno najvjernijim kupcima modnog brenda, nakon čega je počela njegova prodaja u Chanelovom butiku. Nakon gotovo 100 godina na tržištu, Chanel N°5 je i dalje jedan od najpopularnijih svjetskih parfema.
Yves Saint Laurent Opium - 779 kuna
Ženska parfemska voda Yves Saint Laurent Opium lansirana je 1977. Nakon više od 30 godina, tijekom kojih je u svom orijentalnom mirisnom društvu stekla kultni status, predstavljena je ponovno 2009. u novom, elegantnom flakonu. Uvod će te očarati mističnom kombinacijom svježih nota bergamota i mandarine, omekšanih nježnom đurđicom. Nakon toga, procvjetat će srce mirisa sastavljeno od opojnog jasmina, slatkog karanfila i izuzetno senzualne mire. Na samom kraju, prekrit će te orijentalni veo s toplom kombinacijom jantara, vanilije i baršunaste smole. Točku na i ove orijentalne pustolovine stavit će egzotični pačuli.
Gucci Guilty Pour Femme - 682 kune
Miris Gucci Guilty Pour Femme lansiran je 2019. godine. Nadahnut je slobodnom ženom koja živi punim plućima i ne mari za društvene konvencije. Moto #foreverguilty dio je kampanje čija su zaštitna lica Lana Del Rey i Jared Leto. Kompoziciju otvara mješavina soka mandarina i bergamota i arome zavodljivog ružičastog papra. U srcu je kombinacija jorgovana, ruža, ljubičica i ulja od karanfila. Bazu, u kojoj su svi akordi skupa, otvara ambra i intenzivni pačuli.
Louis Vuitton Rose Des Vents - 1529 kuna
Rose des Vents od Louis Vuitton je cvjetni miris za žene. Rose des Vents je predstavljen 2016. Parfem je kreirao Jacques Cavallier. Gornje note su breskva, zelene note i crna ribizla; srednje note su ruža, turska ruža i iris; bazne note su bijeli mošus, cedar, biber, korijen irisa i list ljubičice. Lice kampanje je francuska glumica Léa Seydoux. Bočicu je dizajnirao Marc Newson od teškog stakla, kao minimalističku verzije apotekarskih boca sa metalnim čepom.
Giorgio Armani Sì - 505 kuna
Giorgio Armani Si poznat je po aromi ribizla i vanilije na bazi drveta i pravi je užitak za ljubitelje talijanskih parfema. Godine 2013., razvila ga je parfumerka Christine Nagel . Elegantan i romantičan miris u ružičastoj bočici s crnim šeširom privlači samopouzdane žene koje svoj život žive u potpunosti. Miris se najbolje razvija u hladnijim mjesecima i prikladan je za svakodnevno korištenje. Giorgio Armani Si parfem je isprva intenzivan i sladak, a onda se miris širi u vaniliju i crni ribizl. Jaki sastojci su i ruža, frezija, pačuli, ambroksan i rijetko drvo.