
U čemu je tajna Nars rumenila koje ove godine slavi 25. rođendan? Svakih 20 sekundi se proda jedno

Svako se malo pojavi neki kozmetički ili make-up proizvod koji u trenu postane jako popularan. Hvale ga na Redditu, TikToku i ostalim društvenim mrežama, a prodaja mu skoči sazna li se da ga koristi i neka slavna dama. Doduše, trendovi su često kratkog vijeka i proizvodi doslovno imaju pet minuta slave.
No nešto drugačiju priču ispisao je francuski NARS. Ova slavna kompanija šminke i kozmetičkih proizvoda osnovana je 1994. godine u New Yorku. Osnivač joj je François Nars, a prvo su lansirali famozni NARS ruž za usne. Kasnije su proširili paletu proizvoda, a prije 25 godina, 1999., kreirali su rumenilo pomalo provokativnog naziva.
Rumenilo se zove
Popularnost ne jenjava
U svakom slučaju,
Nedavno ga je isprobao i urednički tim portala
''Obično ne stavljam rumenilo, no ovo mi se sviđa. Nijansa i lagano svjetlucanje pogoduje efektu zdravog izgleda i sjaja, a opet je dovoljno suptilan da izgleda prirodno'', prokomentirala je Kelsey za
Košta 20 eura
Dodatan plus mu je toplina zbog podtona u boji breskve što je itekako poželjno. Naime, engleski
Osim toga, na tržištu su odnedavno dostupni još neki novi proizvodi– s daškom boje breskve – pa tako možeš naći ruž, sjajilo, tekuće rumenilo, sjenilo, ali i kreme u stiku.
Inače, ovo rumenilo nije jedini kultni proizvod iz NARS obitelji. Prije otprilike pet godina internet je brujio o famoznom NARS Radiant Creamy korektoru koji se izrazito dobro prodavao. Hvaljen je zbog pokrivne noći, ali i hidratantnih svojstava, a dobar je i za zrelu kožu.

Horoskop za nedjelju: Rakovi provjerite financije, blizanci će se družiti

Kaftan – ljetni klasik koji ovog ljeta nosimo i u gradskim kombinacijama

Imamo ideju za savršenu ljetnu frizuru, treba vam samo marama
