
Zašto uspješni prodavači moraju osloboditi moć pozitivnog razmišljanja

Svi znamo da kad prštite od samopouzdanja i entuzijazma imate puno veće šanse za sklapanje ugovora.
Sve je u stavu. Ako ste u pogrešnom “filmu” kad počnete pregovarati sa potencijalnim klijentom, nećete prodati ni zrno graha. Naposljetku, ako ne zvučite strastveno prilikom prezentacije svog proizvoda ili usluge, zašto bi uopće netko od vaših potencijalnih kupaca to naručio?
Vrlo je bitno dati ljudima prave vibracije, te prilikom prezentacije ostaviti dobar utisak i predstaviti se kao osoba sa kojom bi kupac rado poslovao.
Ako izgleda da imate negativan stav ili ste loše volje, uvjerena sam da će to izgledati prilično zastrašujuće vašem klijentu. Njihova povratna reakcija će biti loša, a šanse da počnete surađivati su ravne nuli.
Pođite korak dalje sa instinktima i svjesno razvijte barometar raspoloženja koji će točno ocijeniti kako se osjećate prije sretanja klijenta. Morate se upitati kako se osjećate na ljestvici od 1 do 10. Ako vam je uopće žao što ste ustali iz kreveta, onda ste prilično blizu ocjeni 1, ali ako se osjećate kao da vas ništa ne može zaustaviti, dosegli ste vrhunac i ocjenu 10.
Ako se ocijenite sa 5-8,5 rađe ne idite prodavati, osim ako se možete sami oraspoložiti. Ako vam je ocjena manja od 4 imate ozbiljan problem i trebali bi puno više poraditi na sebi kako bi došli do optimalnog raspoloženja.
Pa, što ćete napraviti ako je ponedjeljak, 9 ujutro, upravo ste se posvađali sa partnerom, boli vas glava i pada kiša? Imate sastanak sa potencijalnim klijentom u 10 sati, na 20 minuta udaljenom mjestu i stvarno vam se sad ne da maltretirati sa svime. Puno rađe bi otkazali sastanak, ostali u toplom, suhom uredu sa šalicom kave i novinama.
Koliko vam ovo primamljivo zvuči, ali u stvarnosti to nije rješenje. Osjećati ćete se mnogo bolje ako nadvladate loše raspoloženje, dobro obavite posao i potpišete još jedan novi ugovor.
Iznenaditi će vas činjenica da prosječna osoba dnevno promijeni 200 raspoloženja. Zapravo i nije tako teško prijeći iz jednog raspoloženja u drugo, a svi možemo od veselja prijeći u strah i depresiju za nekoliko sekundi. Ali nema koristi od čekanja promjene raspoloženja; sami možete stvoriti kontrolne mehanizme kako bi ušli u pravo raspoloženje.
Postoji samo jedan jednostavan način povećanja pozitivnih osjećaja, a to je osmijeh. Pogledajte se u ogledalo, razvucite osmijeh preko lica i uočite razliku. Učinite korak dalje i počnite se smješiti ljudima – vidjet ćete da će vam skoro svi uzvratiti osmijeh. Zarazno je, sreća se stvarno širi.
Slijedeće što morate jest aktivno zamišljati slike koje vas usrećuju i potiču na osjećaj zadovoljstva i pozitivnosti. Ta slika može biti vaše dijete ili ljubimac, možda sjećanje na odmor kad ste se opuštali na toploj plaži uz zvuk valova. Probajte upamtiti vrijeme kad ste bili savršeno sretni i razmislite kako ste se osjećali u tom trenutku. Već to vam može podići raspoloženje.
Postoji i drugi lagani način podizanja raspoloženja, a to je slušanje omiljene vedre glazbe. Na par minuta se uživite u glazbu, pucketajte prstima, pa čak i zapjevajte. Garantiram vam da ćete se bolje osjećati.
Promjena raspoloženja nije ništa drugo do sposobnosti prihvaćanja pravog stava. Svi imamo s vremena na vrijeme loše poslovne razgovore ili se suočimo sa problematičnim, nekomunikativnim ili neugodnim klijentom. Ako vam se to dogodi, nemojte očajavati i utonuti u depresiju. Umjesto toga zaboravite na to, okrenite se i nastavite ispočetka.
Također preporučam da izbjegavate negativne kolege. Svi znamo da prodavači unutar tima mogu oneraspoložiti jedni druge razgovorom. Ovo mogu napraviti pritužbama oko cijena novih proizvoda ili prigovaranjem kako ih šef podcijenjuje. Jednom kad krenu ovakvi razgovori, spiralno šire negativnost dok se svi na osjećaju depresivno. Uspješni se ljudi odvajaju od takvih grupa i ostalih ljudi zbog kojih bi se mogli osjećati negativno ili potišteno.


Trinaesta dm ženska utrka u znaku brige o zdravlju i dobre zabave

Od cvjetića do prugica: Sinsay ima predivnu kolekciju ljetne posteljine
